piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet

   Czeeeeść ! Dzisiaj jest nasze święto ! Mianowicie Dzień Kobiet . Z tej okazji chłopcy z klasy 5 zaśpiewali nam piosenki ( z własnej woli) i wystawili krótkie przedstawienie . Dostałyśmy też z dziewczynami mnóstwo życzeń , za które bardzo dziękujemy :D Również zaskoczyć mnie mój tata . Dostałam od niego Toffifee i bombke Snickers ! Naprawdę się zaskoczyłam . Oczywiście pozytywnie .
   Dzisiaj wygrałam zakład z Kaśką . W środę założyłam się z nią , że przeczytam HP i Insygnia Śmierci w dwa dni i wygrałam . Kasia kupiła mi Rogera i do końca dnia sie z niej nabijałam . Wiem , złośliwa jestem :3
   Czytaliście Pretty Little Liars ? Ja przeczytałam do połowy pierwszą część w wakacje i odłożyłam , a dziś jakoś zaczęłam kończyć . Mama chyba jakoś w listopadzie kupiła mi drugą część i zamierzam ją przeczytać .
   Okej , będę kończyć . Jutro również przewiduję posta , ale nie wiadomo :(

P.S. Dziś zmieniam nagłówek , ponieważ ten już nie pasuje do bloga -,-


306258_426913854068518_595637077_n_large

4 komentarze:

  1. Heh , u nas w szkole chłopaki normalnie nosili nas na rękach ^^ Gratuluje wygranego zakładu , również dostałam prezent od taty , mianowicie piękną róże i kolczyki :)
    Pozdrawiam , Donia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś super !!!!!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog , ciekawe wpisy i nietypowe historie . Od razu sie mordka cieszy na widok tak super bloga ;p
    Obs i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu już nic nie piszesz? :C szkoda wielka :<<< ale jeśli byś była ciekawa to zapraszam na mojego nowego bloga http://7days-in-week.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33