piątek, 1 marca 2013

Choroba

    Cześć ! Dzisiaj  natchnęło mnie na napisanie posta :) Wczoraj dopadła mnie choroba : przeziębienie . Mam męczący katar i ból głowy . Do tego doszedł ból gardła , super ... Jak wiecie , za dwadzieścia dni dzień wagarowicza !  Uwielbiam tą datę !  Mam wyrozumiałą mamę , która pozwoliła mi z przyjaciółmi zwagarować :)
   Dzisiaj w szkole dostałam tak zwanej "głupawki" . Śmiałam się bez powodu na przyrodzie , czym doprowadziłam do wściekłości p. Palińską . Ma się talent :D
    Niestety , dzisiaj kiedy wracałam ze szkoły , w autobusie pewien chłopak zaczął wyzywać mnie , że jestem gruba ... Sama wiem , że najszczuplejsza to ja nie jestem , ale powiedzieć takie słowa prosto w  twarz i zacząć się głupio śmiać , to chamstwo . Na szczęście kolega  stanął w mojej obronie :/
   To na tyle :) Jutro wieczorem również dodam nową notkę . Do zobaczenia

Heh , lubie Spongeboba Kanciastoportego xD
 
 

3 komentarze:

  1. Ojej, współczuję.. Rozchorować się tak na weekend .. >.<
    Rzeczywiście, co za cham z tego chłopaka. Ja bym się takim nie przejmowała, pewno sam był brzydki jak noc listopadowa!

    Bardzo podoba mi się Twój blog, będę częstym gościem :D
    Mam nadzieję, że również odwiedzisz mojego, jednak link podam w zakładce od tego przeznaczonej, żeby nie spamować xd

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świnia z tego gościa :O a w ogóle to też jestem chora, piąteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki idiota z niego ! Nie przejmujj sie debilami :p Ja jakos nie choruje , ale wspolczuje :( Dawaj szybko posta -_-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33