niedziela, 3 marca 2013

I'm sick

   Hejka ! Na wstępie przepraszam , że wczoraj posta nie było , ale nie miałam czasu :(
   Czuje się jak trup . Mam gorączke , boli mnie gardło i do tego dochodzi ból brzucha ... Why ? Nie powiem , życie jest boskie (sarkazm) . Dzisiaj tata przenosi X Boxa do salonu , a ja dostane DVD ! Jestem happy :D Nareszcie nie będę musiała chodzić do salonu , choć na X Boxie też da sie oglądać filmy ,ale DVD zawsze lepsze .
   Na dole tata gra z siostrą w karty i wygrywa , co bardzo wkurza Olę . Mama jest tam chyba jako "sędzia" , żeby sie nie pozabijali , bo gniew Oli może uszkodzić ciało i psychikę xD Na dodatek telefon mi się psuje :(
   Dziś weszłam na hearts skips a beat i Sandra napisała posta o niejakiej pani Dance , która coveruje single 1D .... Mnie kopara opadła kiedy przesłuchałam Kiss You . Ogłuchłam , dosłownie . Link do bloga ------> http://hearts-skips-a-beat.blogspot.com . Wejdzcie i sami posłuchajcie Staruszki ;/ 



Tumblr_mj2n6j82iq1renq6bo1_500_large



1 komentarz:

  1. O kurde.. muszę zobaczyć te covery, bo aż się boję.. O.o
    Biedna jesteś, chora, telefon się psuje..
    Mi też! Może w kwietniu będę miała nowy :D

    Pozdrawiam ;*
    P.S. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na blogu Malinowa Mamba w poście "Liebster Blog Award ♥"

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33