poniedziałek, 4 marca 2013

School time

   Heeeej ! Na wstępie przepraszam za to , że pisze tego posta tak późno  . Pocieszałam moją przyjaciółkę na Twitterze , sami rozumiecie :3
   Dziś w szkole było bardzo fajnie . Na matematyce zarobiła 4 plusy z 5 możliwych za aktywność , co dla mnie jest wielkim osiągnięciem . Godź. wychowawcza odbyła sie w sali gimnastycznej . Graliśmy w kosza i tenisa , czemu zawdzięczam siniaka na kolanie :D Dziękuję Ci , Marku ^^ Na wuefie było mi słabo (przez gre w kosza) i z koleżanką siedziałam na tak zwanej "rezerwie" . Na polskim i angliku zabawnie , jak zwykle , a na etyce miałam "luzy" . Tsa , interesujący dzień , nie ma co :3
   Mam dla was prośbe : prosze kometować jeśli czytacie . Ja również staram sie komentować , choć nie zawsze mam czas .
   To na tyle :) Bye ;**

19791_505122202863516_1409741020_n_large
Heh , mój nastrój po weekendzie :D 

4 komentarze:

  1. Ja mam podobny :D Miałaś ciekawy dzien . Zazdroszcze , ja mam w szkole nudy przez 7 h ;/ Pozdrawiam
    Dżasss

    OdpowiedzUsuń
  2. Huhuhuhu, a ja w domku siedziałam, bo trochę podziębiona jestem :D
    Ale w sumie nic nie straciłam, bo wszystkie I klasy były w kinie, bo w szkole jakiś konkurs był, czy coś : //
    Ale film podobno nudny, więc się cieszę :d
    Jutro chyba normalnie do szkoły, no ale trudno >.<

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ;D Ty chodzisz do 6 klasy, czy do 1 gim? :D a w ogóle uwielbiam twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33