czwartek, 28 lutego 2013

Liebster Awards

Cześć ! Zostałam nominowana do Liebster Award przez Karolinę i Angelikę z http://makeup-yourfriend.blogspot.com

Pytania & Odpowiedzi
1. Ulubiony film ?
Kocham Step Up i Nad życie
2.Masz rodzeństwo ?
Mam młodszą siostrę , Olę
3.Twój idol ?
Justin Bieber & Conor Maynard
4 .Telefon na dotyk czy z klawiaturą ?
Miałam dotykowy i niezbyt przypadł mi do gustu , ale mimo to nadal marze o iPhonie
5.Wolisz miasto czy wieś ?
Jako , że pochodze ze wsi , chciałabym zaznać życia w mieście :) Ale zostaje przy wsi
6.Ulubiona piosenka ?
Obecnie : Change Your Life - Little Mix , One Way Or Another - One Direction , W stronę słońca - Ewelina Lisowska
7.Czego ne lubisz w ludziach ?
Kłamstwa i chciwości
8.Najładniejsze imie męskie ?
Harry & Jakub
9.Co cenisz w chłopakach ?
Poczucie humoru i pozytywne podejście do życa
10.Lato czy zima ?
Latoooo :D
11.Długie czy krótkie włosy ?
Krótkie :3

Nominuje :
hearts-skips-a-beat.blogspot.com (SzurLejka)
hearts-skips-a-beat.blogspot.com (crazyorangeee)
paulasplace.blogspot.com
reason-to-smilex.blogspot.com

Pytania :
1.Paryż vs Londyn
2.Ulubiona książka ?
3.Jaką stronę www otwierasz po włączeniu komputera ?
4. Co w sobie lubisz ?
5. Masz TT  ?
6. Co zainspirowało cie do założenia bloga ?
7. Od kiedy blogujesz ?
8. Ulubione miasto ?
9. Co cenisz w ludziach ?
10. Lubisz Justina Biebera ?
11. Choć odrobinę lubisz mojego bloga ?

To tyle . Przepraszam , że nominowałam tylko tyle blogó , ale zapamietalam tylko te adresy ^^

1 komentarz:

  1. Wielkie dzięki za nominację :D Lubię twojego bloga, tylko szkoda, że tak rzadko dodajesz posty :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33