czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki

   Hej kochani ! Dzisiaj jest święto zakochanych ! Mimo , że nie mam chłopaka (mam 13 lat , ten dział jeszcze przede mną) to dostałam od rodziców mini poduszkę a'la serduszko i życzenia . Naprawdę miło z ich strony :) Mieliście w szkole Walentynki ? Jak tak jakby je miałam . Rozdawali walentynki i nagrody za najładniejsze . Nawet  ja dostałam wyróżnienie mimo , że nie brałam udziału . Moje dzieło wyłapali podczas  sortowania i pani stwierdziła , że jest ładne ^^
   Tak propo : ściełam włosy ! Normalnie nie wiem co mnie napadło . Myślałam o tym od poniedziałku i wczoraj pozbyłam się 18 cm włosów . Każdy twierdzi , że o wiele ładniej mi w którkich . Nie powiem , pochlebia mi to :)
   Dzisiaj mam "jazdę " na We found  love - Rihanny , Want U back - Cher Lloyd i Wings - Little Mix
Poniżej zdjęcia . Niestety aparat mam chwilowo zepsuty i to są zdjęcia z Instagrama ;p

Ale oczy :o

Sorry za słabą jakość ;/

Z młodszą siostrą , Olą :))

Moje stare włosy ^^


   Mam do was pytanie : lepiej jest mi z krótkimi czy długimi włosami ?

Do zobaczenia :)

~W.

4 komentarze:

  1. Hej fajny blog . Ładniej ci w krótkich włosach . Ja nie miałam walentynek . Głupia szkoła .

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemson . Twój blog jest ciekawy . Fajnie , że nie piszesz tylko i wyłącznie o modzie . Nie jestem typem laski która tylko myśli o ubraniach i innych głupotach . Głupio , że masz weryfikację kiedy chce sie dodać kom. Zień to jest lepiej .
    Mam pytanie : po co teraz kom. Jest widoczny dopiero po zatwierdzeniu. ?
    Dzieki , ze włàczyłaś możliwość kom. Bez konta google

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, ja tez mam zamiar ścinać włosy, ale nie mam motywacji xd Sandra i ja pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I w tych i w tych ci do twarzy ;))
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33