sobota, 9 lutego 2013

Hel

   Cześć ! Tak jak obiecałam , jest nowy post :) Dzisiaj przeglądałam zdjęcia na komputerze i znalazłam foty z  zeszłorocznych wakacji . Byliśmy wtedy na Helu . Naprawdę piękny półwysep ...
   Dzisiaj również planuję obejrzeć TVD i Teda :D Podobno przekomiczny film . Jutro wstawie zdjęcia nowo zakupionych ubrań i innych rzeczy , którymi ostatnio zapełniłam szafki :)
   Naprawdę bardzo fajnie się leży w czystym pokoju .... Aż miło sie robi . Niestety , moja mama  nawet mi nie podziękowała  za to , że posprzątałam CAŁY dom . Milusio ....
   Ostatnio zainnteresowałam się Harrym Potterem . Znacie może jakieś naprawdę ciekawe blogi o takiej tematyce ? Szukałam w google , ale ciekawych nie znalazłam , niestety ...
   Kojarzycie może blog Gabrielle  -> http://my-life-is-pastel.blogspot.com ? Niedawno go odkryłam i nie żałuję . Byłam nieźle zdziwiona . Dziewczyna jest w moim wieku (czyt.13 l.) i prawie pod każdym postem po 10-20 komentarzy . To mnie wmurowało . Gabriela jest przykładem młodej  nastolatki , która ciężko zapracowała na taki obrót sprawy :) Życzę ci , Gabrielle , dużo komentarzy i czytelników <3

Poniżej zdjęcia -Hel-

 
 
 
 
Przepraszam , że zdjęcia słabej jakości , ale coś mi się z komputerem dzieje ;/ Jest ich tak mało , ponieważ internet wyjątkowo mi się muli .
 
 
   Zastanwiam się nad zmienieniem nagłówka ... Dobry czy zły pomysł ?
 
   ~W.
 
 

4 komentarze:

  1. Nie zostaw tak jak jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouu , a już zmieniłam ;/
      Przywrócić tamten czy ma zostać ten ??? :)

      Usuń
    2. Nie ten jednak lepszy :D

      Usuń
  2. O widze, że Sandra ci się tu podlizuje xD sluchajj moglabyś dodac na boczny pasek ten przycisk żebym mogła zaobserwować ci bloga? Bo jestem na tablecie i nie wiem jak xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33