niedziela, 10 lutego 2013

Lazy Day :)

   Hej kochani ! Dzisiaj miałam chyba najbardziej leniwy dzień . Od 10 do 13 siedziałam przed komputerem , głównie twitter , blogi i YT . Potem trochę ogarnęłam lekcje i pokój oraz spakowałam się do szkoły .
   Jeśli mowa o szkole to będę jutro miała tak zwany "luz" . Jako , że jadę do ortodonty , będę tylko na 2-3 godzinach . Jadę do Torunia , idę do ortodonty , a potem do dermatologa ;/ Masakra . Ale są plusy . Chyba jutro kupię kabel do Nikona :D Nareszcie będę mogła dodać zdjęcia , yeaaa !!!
   Dzisiaj chyba przeczytam "Pamiętniki Wampirów" . Coś mnie naszło na tą książkę ... Jeszcze trzeba nauczyć się na matematykę , bo akurat jest na 1 godzinie , grrr . Na szczęście potem godzina wychowawcza i wuef :) To mnie pociesza 
   Wiecie czego się dowiedziałam ? W tym roku kończę 13 lat i rodzice powiedzieli , że prezentem od nich będzie karta motorowerowa ! Liczyłam na converse , ale co tam .... To też może być :D
   Niestety , jest tez smutna wiadomość . Mój pokój będzie miał "odbudowę" dopiero w przyszłym roku :( *płacze*
   Przeglądałam dziś blogi i znalazłam jeden GENIALNY -> http://lucy-luucy.blogspot.com !!!! Nosz normalnie nie mogłam się oderwać *_*
   To na tyle ;p Muszę zmykać i zacząć się uczyć . Niestety .... Nie wiem czy zauważyliście , ale na pasku bocznym jest możliwość dodania http://world-is-colors.blogspot.com do obserwatorów . Gorąco zachęcam ;*

~W.
Tumblr_mi05kpqeb61s024cro1_500_large
 
Tumblr_mhuewfx5ki1qb18s8o1_500_large

2 komentarze:

  1. Heh , ja też leniuchuje , ale ze starszą siostrą i starszym bratem xd Wchodziłam na bloga tej dziewczyny , ale wole twój ;p Hhahaha , jestem lizusem *o* Ja tez noszę aparat , tylko wykładany . I we wakacje juz nie będe musiała go nosić , ALLELUJA !!! Ja też mam jutro matme i kartkówke , ale jak zwykle będe ściagać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra... :) Też lubię sobie tak poleniuchować w soboty.. A ponieważ ja mam ferie dziś też ,,leniuchuje" to znaczy jestem u przyjaciółki.! nie ważne. xd Supewr blog! serio.. :) Jakbyś kiedyś znalazła czas.. to zapraszam do nas :
    http://malinowamamba37.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33