poniedziałek, 11 lutego 2013

So..so...sorry

   Hej ! Niestety dziś nie pojawi się post . Miałam ciężki dzień . Rano byłam u ortodonty , później wyrwano mi dwa zdrowe i stałe (!) zęby i na koniec dermatolog . D teraz mam mega ból głowy . Ledwo nauczyłam się na kartkówke . Jeszcze jutro na wuefie mamy przewroty , a ja nie moge uczestniczyć w zajęciach . Mama mówiła , że moge dostać krwotoku ;/
    Jeszcze raz przepraszam . Nawet nie mam siły skomentować wasze blogi :(
     Do jutra
    ~W.

P.S. Zapraszam na mojego TT ---> @Vicky2833 i instagrama ---> @wiktoria2833


555774_415949521824192_1797409990_n_large

5 komentarzy:

  1. hej, co oznacza nazwa Twojego bloga po ang? miałaś w zamyśle chyba "Świat jest kolorowy"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję...

    Obs i zapraszam do sb♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooołł .. to musiało boleć :d Ale wyrwali ci zdrowe przez przypadek, czy specjalnie? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialam bo dwa zeby nie zmiescilyby sie w luku aparatowym ;/
      Sorry ze tak pisze ,ale pisze z komorki :))

      Usuń
  4. Współczucia : c Zapraszam na mój blog http://magdaasworld.blogspot.com/ , + obserwuję twojego bloga : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33