sobota, 9 lutego 2013

It's sunny :)

   Hej wszystkim ! Obudziłam się o 9 i pierwsze co zrobiłam to zobaczyłam jak jest na dworze . Moje zdziwienie było ogromne , gdyż świeciło słońce . Taka pogoda aż zachęciła mnie do domowych porządków .
   Układając książki , znalazłam nieprzeczytną księgę "Pamiętników Wampirów" . Byłam oburzona . Jak ja nie mogłam przeczytać książki ?! Przecież "Pamiętniki Wampirów" jest moja ulubioną serią . Jeszcze jest "Zmierzch" i "Igrzyska Śmierci" .
   Poniżej są zdjęcia właśnie tych książek :) Niestety nie są one moje , tylko z internetu , gdyż nie mogę znaleźć kabla USB od Nikona :(





Na koniec , którą z dwa tygodnie temu kupiłam i JESZCZE nie przeczytałam O.o



   Wczoraj miałam Bal Karnawałowy w szkole . Ja przebrałam się za pokojówkę . Kolega nazwał mnie "Pokojówką z Manhattanu" :P Na dodatek zostałam królową balu  :o  To mnie rozwaliło . Zdjęć nie dodam , ponieważ nie miałam wtedy telefonu . Koleżanka ma mi w poniedziałek zdjęcia przesłać , więc możliwe , że je wstawię :D
   Post krótki , ale mam zamiar wstawić jeszcze jeden wieczorem :)

   Na pożegnanie zdjęcie Deleny <3



Pa ;*
~W.

2 komentarze:

  1. Zapowiada się świetny blog :D dzięki za komentarz do. Hearts-skips-a-beat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Chyba nawet dodam http://heart-skips-a-beat.blogspot.com żeby być informowana o nowych postach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <33